Δευτέρα 18 Μαρτίου 2013

Χρόνια πολλά, με πολλές γεύσεις..!

Καλή Σαρακοστή σε όλους, ελπίζω σήμερα αν και δε βοήθησε ο καιρός να περάσατε όμορφα..
Εγώ πήγα μια βολτίτσα στο περτούλι που χιόνιζε ελαφρά και απόλαυσα καφεδάκι και γλυκό του κουταλιού, παρέα με άφθονο γέλιο και καλή παρέα..
Αυτές τις μέρες με κάτι γάμους που είχα εδώ, δεν έβαλα καμιά ανάρτηση, αυτό όμως δε σημαίνει σε καμία περίπτωση ότι απείχα απτην κουζίνα μου ή απτη μπλογκογειτονιά..
Πάρτε μια ιδέα του τι έφτιαξα αυτές τις μέρες πέρα απ' τα φαγητά..
Κουλουράκια πορτοκαλιού
Φτιάχνονται όπως τα βανίλιας πασχαλινά, αλλά αντί για βανίλια βάζω ξύσμα πορτοκαλιού..γευστικότατα, ό,τι πρέπει για καφεδάκι..
Παξιμαδάκια με μαύρη σοκολάτα
Ροξάκια
Σιροπιασμένα και λαχταριστά
Παξιμαδάκια με κακάο,κανέλα, σουσάμι και σταφίδες
μοσχομυριστά σαν μουστοκούλουρα!
Και τέλος χαλβάς φαρσάλων..!!!!!!!
κριτσανιστός και αρωματικός!
Όπως βλέπετε, το σπίτάκι μου ήταν γεμάτο από γεύσεις και πολλή γλύκα!
Εύχομαι να είστε όλοι καλά, να μαγειρέυετε και να τα μοιράζεστε!
Τα λέμε σύντομα..
Καλή βδομάδα

10 σχόλια:

  1. Απ' ό,τι βλέπω, μεγαλούργησες! Καλά, ούτε στιγμή δεν βγήκες από την κουζίνα; Οι δημιουργίες σου πάντως εξαιρετικές! Θέλω αρωματικά κουλουράκια και ροξάκια τώρα!!!
    Φιλάκια και καλή Σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μπαινοβγαινω στην κουζινα ετσι κ αλλιως..ολα συνδυαζονται αν τα αγαπας..

      Διαγραφή
  2. Πω πωωωω!! Ενα σωρό νοστιμιές έφτιαξες!!
    Ο χαλβάς Φαρσάλων είναι ο αγαπημένος μου, και σου πέτυχε τέλεια!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή Σαρακοστή Λίλα!
    Ζήλεψα την όμορφη βόλτα σου στο Περτούλι και σίγουρα τα τόσο νόστιμα γλυκά σου!

    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λιλάκι μου μοσχοβόλησαν......!!!!Γεια στα χέρια σου, υπέροχα φαίνονται!!!Χιόνιζε στο Περτούλι αλήθεια;Το Σαββατοκύριακο λέμε να πάμε, οπότε καλά θα είναι να λάβουμε τα μέτρα μας, θα έχει πολύ κρύο φαντάζομαι!!!
    Καλή Σαρακοστή!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χιονιζε αλλα κατω το ειχε λιωσει σχεδον..και στο χιονοδρομικο δεν εκανες σκι..αλλα σαν ατμοσφαιρα ηταν πανεμορφα!να περασετε καλα!φιλακια!

      Διαγραφή
  5. Λίλα μου όλες οι δημιουργίες σου είναι μία και μία! Έφτιαξες τόσες νοστιμιές!!! Μπράβο!!! Γεια στα χέρια σου!
    Καλό τριήμερο!!!
    Καλά να περάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπέρα!!! :))
    Σου έχω ένα βραβειάκι, πέρνα μια βολτίτσα από το blog μου!!!
    Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή