Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2012

Σνακ για όλες τις ώρες..!!!!!!!!!!!!!!

Τα φαγητά για ενδιάμεσα γεύματα είναι απ' τα αγαπημένα μου θέματα, γιατί νομίζω ότι υπάρχουν αμέτρητες επιλογές και υγιεινές και λαχταριστές για να ικανοποιήσεις την πείνα σου χωρίς να βαρύνεις..
Είτε θέλετε λοιπόν κάτι για να έχετε μαζί στη δουλειά, είτε όταν ταξιδεύετε, είτε για να συνοδεύσετε ένα γιαούρτι κάνοντας ένα ελαφρύ βραδινό, ιδού..
Σας παρουσιάζω δυο απ' τις πιο αγαπημένες μου επιλογές..
Κουλούρι θεσσαλονίκης ..

και..
Κρικάκια και κριτσινάκια καρότου..

Τα'χω δει και τα έχω αγοράσει άπειρες φορές απ'ο φούρνους σε κάθε γωνιά της Ελλάδος και του εξωτερικού, συντροφεύουν τις μέρες μου και συνοδεύουν γεύματά μου..
Όταν υπάρχει χρόνος, τον αφιερώνω και ετοιμάζω δικά μου σε πολλές εκδοχές..'
Εδώ είναι η πιο απλή για τα κουλούρια, και μια κλασσική αγαπημένη για τα κρικάκια.
Θα σας δείξω πολλές ακόμα, όπως κουλούρι ολικής και γεμιστό, αλμυρό ή γλυκό, και κρικάκια τομάτας ή σπανάκι ή κρεμμύδι.'
Δοκιμάστε τις και θα με θυμηθείτε!!!!!!!!!!!!!!!!
Για τα κουλούρια(βγαίνουν 8):

  • 1 φακελάκι μαγιά(8γρ)
  • 1 και 1/4 κούπας χλιαρό νερό
  • 3κ.σ.λάδι
  • 1κ.σ.ζάχαρη
  • 1κ.γ.αλάτι
  • 1/2 κιλό αλέυρι(περίπου 4 κοφτές κούπες)
  • 1 φακελάκι σουσάμι
Σε 1/2 κούπα νερό διαλύετε τη μαγιά μαζί με 3 κ.σ.αλέυρι κι αφήνετε 15-30 λεπτά να φουσκώσει.
Μετά ανακατέυετε όλα τα υπόλοιπα υλικά με το μίγμα της μαγιάς και προσθέτετε σταδιακά το υπόλοιπο αλέυρι.
Ζυμώνετε και πλάθετε κορδόνια ζύμης σε κουλούρια.
Τα βρέχετε με λίγο νερό και τα περνάτε απ' το σουσάμι που το έχετε ανακατέψει με 1κ.σ.νερό και 1 κ.γ.ζάχαρη.
Ψήνετε στους 220 για 15-20 λεπτά!!!!!!!

Για τα κρικάκια-κριτσίνια:


  • 3 μεγάλα καρότα τριμμένα
  • 130 γρ.κρασί λευκό
  • 50γρ.λάδι
  • 280-300γρ.αλέυρι(εγώ έβαλα μισό άσπρο, μισό καλαμποκιού)
  • 1/2 κ.baking powder
Ανακατέυετε και πλάθετε σε ό,τι σχήμα θέλετε.
Ψήνετε στους 180 για 20-30 λεπτά!

Καλή επιτυχία!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


16 σχόλια:

  1. Ποιος δεν έχει δοκιμάσει έστω και μια φορά την νοστιμιά των κουλουριών Θεσσαλονίκης και δεν τα έχει λατρέψει;;!! Αλλα και για κριτσινάκια καρότου με το κρασί, δεν θα έλεγα όχι. Μαζί με λίγο τυράκι, το καλύτερο σνακ.
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. για βραδινό τα τιμάω πολύ συχνά όντως!!!!!!!!!!!!καλό βράδυ και σε σένα!

      Διαγραφή
  2. Κριτσινάκια καρότου, το αγαπημένο μου σνακ!
    Μα και τα κουλούρια σου τι λαχταριστά δείχνουν!!!
    Μπράβο Λίλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σευχαριστώ!η αλήθεια είναι ότι τα κουλούρια έγιναν ανάρπαστα, ήδη έκανα κ άλλα!φιλάκια

      Διαγραφή
  3. Τέλεια και τα δυο Λιλα, καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λατρεμένα και τα δύο σου δημιουργήματα!
    Τα βάζω στα προσεχώς!!!
    Καλή σου νύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραίες και οι δύο επιλογές! Ό,τι πρέπει για να παίρνει κανείς στο γραφείο αλλά και τα παιδιά στο σχολείο!
    Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εξαιρετικές και οι δυο προτάσεις σου, δεν ξέρω ποια να πρωτοδιαλέξω! Μάλλον και τις δυο.:)
    Πολλά μπράβο!

    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Λίλα μου και τα δυο είναι καταπληκτικά, μου αρέσουν πάρα πολύ!!!Μπράβο σου!!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μου αρέσουν και οι δύο επιλογές !!

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Λατρεύω το κουλούρι Θεσσαλονίκης!! Το τέλειο σνακ!
    Καλά Χριστούγεννα σου εύχομαι και καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή