Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2012

Μαυρομάτικα για το κρύο!

Κρύα μέρα σήμερα και ιδιαίτερα κουραστική για μένα, οπότε ένα φαγάκι της κατηγορίας των comfort food, ήταν ό,τι ζητούσε το σώμα μου!



Δύο πηγών προέλευσης πρωτείνη έχει το φαγητό, αφού συνδυάζει όσπρια με ψαράκι!
Μη σας φαίνεται παράδοξος συνδυασμός, πειραματιστείτε!

Φακές σαλάτα με σολωμό είναι επίσης ένα απ' τα αγαπημένα μου πιάτα.
Αν και έχουμε συνδέσει απ' τις παιδικές μας αναμνήσεις τα όσπρια ως σούπα, άντε και καμιά ρεβιθάδα ή γίγαντες, εμένα μου αρέσει ο ρόλος τους σε κρύα πιάτα ως συνοδευτικά για πουλερικά ή ψάρι, αντί για ρύζι και πατάτες που έχουμε συνηθίσει.
Δοκιμάστε το, και προσαρμόστε τα υλικά στα δικά σας γευστικά γούστα!


Προσθέστε μπαχαρικά που σας αρέσουν στο ψάρι, ένα έξτρα λαχανικό στα μαυρομάτικα, ή μια καυτερή σάλτσα!

Όπως και να το φάτε, μην ξεχάσετε να το μοιραστείτε με αγαπημένα πρόσωπα!Κάνει όλη τη διαφορά!!!!!!!!
Καλή όρεξη!!!!

Για το φαγάκι θα χρειαστείτε:(για 2 άτομα)

  • 2 φιλέτα σολωμού 
  • 1φλ.καφέ μαυρομάτικα φασόλια
  • 2 πιπεριές πράσινες
  • 2 καρότα
  • 2 ντομάτες
  • 1φλ.καφέ φρέσκα φασολάκια στρόγγυλα
  • 1 μεγάλο κρεμμύδι
  • αλάτι, πιπέρι, πάπρικα γλυκιά, ρίγανη, λάδι.

Ψήνετε σε γκριλ το σολωμό με αλάτι, πιπέρι, ρίγανη για 20 λεπτάκια.
Σε μια κατσαρόλα σοτάρετε το κρεμμύδι χοντροκομμένο σε λίγο λαδάκι, χοντροκόβετε τα λαχανικά και τα προσθέτετε.Μόλις αρχίσουν και βγάζουν ζουμάκια και παίρνουν μια βράση, βάζετε και τα φασόλια , προσθέτε 1φλ.νερό βραστό και λίγο λάδι.Χαμηλώνετε τη φωτιά και σιγοβράζετε για 45 λεπτά.Στο τέλος δυναμώνετε τη φωτιά για 3-4 λεπτά, να σωθεί το ζουμί και να κολλήσει λίγο το φαγητό μας.
Σερβιρετε τα φασόλια στο πιάτο με ένα φιλέτο σολωμού από πάνω και έχετε ένα ολοκληρωμένο γεύμα!!!!!!!!!!!!!!!!!
Απολαύστε!

6 σχόλια:

  1. Μ' αρέσει πάντα να πειραματίζομαι με φαγητά που συνδυάζουν διαφορετικές γεύσεις, πολύ νόστιμη δείχνει η πρότασή σου!!

    Αν θελεις Λίλα μου, αφαίρεσε την λεκτική επαλήθευση από τα σχόλια, δεν προσφέρει τίποτε!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ααααα, τώρα είδα ότι την αφαίρεσες:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μου το είπε χτες και η κική απ'την μικρή κουζίνα.τώρα τα μαθαίνω και γω, μη νομίζεις..να μου τα λέτε!!!!!!!

      Διαγραφή
  3. Λίλα μου πάρα πολύ ωραία πρόταση.Δε μου φαίνεται καθόλου παράδοξος ο συνδυασμός, ίσα ίσα που είναι αρκετά ενδιαφέρον!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μου αρέσει πολύ αυτή η γευστική πανδαισία! Διαφορετικά υλικά που συνδυάζονται υπέροχα και φτιάχνουν ένα άκρως ενδιαφέρον πιάτο! Αναμένω και τους επόμενους πειραματισμούς σου!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα Λίλα, καλώς σε βρήκα και καλή αρχή!
    Ελπίζω να τα λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή