Κυριακή 20 Ιανουαρίου 2013

Τρεις γεύσεις για το κυριακάτικο τραπέζι..!!!

Επιτέλους έχω έναν υπολογιστή στα χέρια μου και σας ξανασυναντώ!
Τόσες μέρες μαγείρευα και δεν μπορούσα να μοιραστώ μαζί σας αυτά που απολάμβανα εγώ, κερνούσα στους φίλους μου ή δοκίμαζα σε ταβερνούλες έξω!
Γι' αυτό το λόγο, για να βγάλω τα απωθημένα μου, σήμερα σας παρουσιάζω όχι μία αλλά τρεις συνταγούλες που βρήκαν θέση στο κυριακάτικο τραπέζι μου..
Ένα φαγάκι για αρχή με δυο συνοδευτικά!
Ρολό κοτόπουλο, γεμισμένο με καρότο και σκόρδο, γαλοπούλα και κασέρι χαμηλών λιπαρών, γέμιση δικής μου εμπνεύσεως και προτίμησης την οποία πολύ όμορφα προετοίμασε ένας φίλος κρεοπώλης(σε διχτάκι, έτοιμο για ψήσιμο!).
Αυτό το ρολάκι τυλίχτηκε σε λαδόκολλα, μαζί με πατατούλες, και σιγοψήθηκε για 2ώρες !
Ήταν ζουμερό, γευστικό και λαχταριστό!
Για ποικιλία στα συνοδευτικά έκανα και ένα κριθαράκι αρωματικό με αλάτι, πιπέρι και ζωμό κοτόπουλου!μμμμ...!!!!!

Για να αλλάξουμε γεύση έφτιαξα μια γαλατόπιτα με γέμιση μπουγάτσας..

Για την κρέμα :

  • 1,5 λίτρο γάλα 1%
  • 200γρ.ζάχαρη και 2-3 κουταλιές για πασπάλισμα στα φύλλα
  • 2 βανίλιες
  • 200γρ.σιμιγδάλι
  • αλάτι 1/2κ.γ
  • 3κ.βούτυρο

Ανακατεύω όλα τα υλικά με σύρμα πάνω από τη φωτιά μέχρι να πήξει.
Αφήνω να κρυώσει και στρώνω πάνω από 4 βουτυρωμένα φύλλα που τα πασπαλίζω με ζάχαρη και κανέλα.
Ψήνω για μισή ώρα στους 220 βαθμούς.


Και σάμαλι νηστίσιμο, συνταγή της βέφας!
Πρόσθεσα και ξύσμα από ένα πορτοκάλι μέσα στο μίγμα αντί για μαστίχα, και στο σιρόπι έβαλα 1 κούπα λιγότερη ζάχαρη γιατί ήταν πολύ για τα γούστα μου.

Έγινε τέλειο!και φυσικά μοιράστηκε, γιατί έλεος πόσα να φάμε και μεις?


Καλή βδομάδα, και καλά μαγειρέματα!!!!!!!!!!!!!!!!

8 σχόλια:

  1. Καλή εβδομάδα! Λαχταριστά τα φαγητάκια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή βδομάδα, με πολλές νοστιμιές!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όλα φαίνονται πολυ ωραία! Τη γαλατόπιτα πραγματικά τη λιμπίστηκα!
    Καλημέρα και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και τα τρία πιάτα σου εξαιρετικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πωπωπω βρε χρυσοχέρικο κοριτσάκι, όλα είναι τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λίλα μου εξαιρετικά!!!!μου άνοιξες την όρεξη!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλή βδομάδα σε όλες κορίτσια, ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια!μακάρι να μπορούσα να στείλω σε όλες σας να δοκιμάσετε λίγο!φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή