Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2012

0%λιπαρά, όλη η γεύση...!!

Καλημέρα σε όλη την μπλογκογειτονιά!
Η αλήθεια είναι ότι τέτοιες μέρες ξεχνάμε λίγο το πρόγραμμα μας και τη διατροφή, και κοιτάμε να απολαύσουμε γεύσεις γιορτινές και προκλητικές, αδιαφορώντας για τα κιλά..και πολύ καλά κάνουμε..!
Καλό είναι να κρατάμε τουλάχιστον μια ισορροπία με τα βασικά μας γεύματα, ώστε να επανέλθουμε μετά πολύ πιο εύκολα!
Αυτό σκεφτόμουν και εγώ σήμερα..



Κι επειδή οι περισσότεροι του σπιτιού κοντεύουν να πάθουν ζάχαρο απ' τα πολλά γλυκά που δοκιμάζουν και βλέπουν να ξαπλώνουν προκλητικά στις πιατελίτσες τους, σήμερα αποφάσισα να φτιάξω κάτι ελαφρύ και πολύ υγιεινό για μεσημεριανό..

Μπιφτεκάκι κοτόπουλο, ζυμωμένο με πολλά λαχανικά και λίγο ανθότυρο, χωρίς καθόλου λάδι!


Τα λαχανικά δίνουν υγρασία στον κατά τα άλλα στεγνό κιμά του κοτόπουλου, και με τα μπαχαρικά το νοστιμεύω ώστε να προσέχω και τη διατροφή, αλλά να μην υστερώ σε γεύση!
Να πως τα έφτιαξα:

  • 250γρ.κιμά από στήθος κοτόπουλου
  • 3 μεγάλα καρότα
  • 4 πράσινες πιπεριές
  • 2 ντομάτες
  • 2 κρεμμύδια
  • 1 μικρό ματσάκι μαϊντανό
  • 100γρ.άπαχο ανθότυρο
  • 3 ασπράδια αβγού
  • 4 μαύρες φρυγανιές τριμμένες
  • αλάτι, πιπέρι, πάπρικα γλυκιά, λίγο ξύδι 
Όλα τα λαχανικά τα έβαλα στο multi να γίνουν όχι πουρές, αλλά πολύ ψιλοκομμένα.
Κατόπιν πρόσθεσα τα ασπράδια χτυπημένα, το ανθότυρο και τα μπαχαρικά στον κιμά και ζύμωσα καλα.
Άρχισα να πλάθω μπιφτέκια και τα αράδιασα σε ταψί στους 250 για περίπου 25 λεπτά.
Έτοιμα!
Τα ασπράδια τα πρόσθεσα κυρίως για έξτρα πρωτεϊνη στο γεύμα μου αλλά και για να δέσουν πιο καλά τα μπιφτέκια μου.
Ανθότυρο παίρνω από φίλο μου που έχει ανάλατο με 2% λιπαρά. προσέξτε αν κάνετε διατροφή, μερικά του εμπορίου έχουν ως και 25%λιπαρά!
Το πιάτο μου το συνόδευσα αντί για ρύζι με 2 κρικάκια που παίρνω από το φούρνο, το ένα καρότο, το άλλο σπανάκι!



Καλό σας μεσημέρι και καλή όρεξη!

14 σχόλια:

  1. Εκτός από υγιεινά, δείχνουν αφράτα και πολύ νόστιμα!
    Φιλάκια, καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καταπληκτικά, πρέπει να είναι νοστιμότατα Λίλα μου!!!Θα τα δοκιμάσω!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ότι πρέπει για ελαφριά διατροφή, αυτά τα μπιφτεκάκια κοτόπουλου. Μετά τις γιορτές, αυτή η πρόταση, θα μας είναι πολύ χρήσιμη, ειδικά με τα τόσα και τόσα γλυκά και φαγητά που θα έχουμε καταναλώσει!
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. νομίζω όλοι πάνω κάτω παρόμοια διατροφική συμπεριφορά έχουμε τέτοιες μέρες..χρήσιμα σε όλους είναι λοιπόν!φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  4. Φαίνονται πολύ νόστιμα Λίλα μου και πράγματι είναι και υγιεινά και με λίγες θερμίδες! Χρησιμότατη συνταγή! Να είσαι καλά!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σ'ευχαριστώ που πέρασες από το σπίτι μου και μου έδωσες την ευκαιρία να σε επισκεφτώ και να σε γνωρίσω! Έχεις δίκιο ειδικά τα Χριστούγεννα τα γλυκά έχουν την τιμητική τους! Τα μπιφτεκάκια σου πεντανόστιμα και σίγουρα πιο ελαφριά από τα κλασσικά παραδοσιακά! Πολλά φιλιά και θα τα λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πόσο δίκιο έχεις! Όλοι ξεφεύγουμε αυτές τις μέρες!
    Πολύ μου άρεσαν τα μπιφτεκάκια σου! Ειδικά το χρώμα που τους έχει δώσει το καρότο είναι υπέροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και μένα μου αρέσει αυτό το χρώμα πάντα!φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή