Κυριακή 16 Δεκεμβρίου 2012

Κυριακάτικο γιουβέτσι με λαχανικά!!!

Ελπίζω όλοι να περνάτε μια ξεκούραστη Κυριακή!
Πεθύμησα φαγάκι ζεστό κατσαρόλας και αφού μοσχαράκι είχαμε πάρει από χτες, έκανα μια δική μου εκδοχή για το πάντα αγαπημένο και κλασσικό πιάτο που είναι το γιουβέτσι..

Πρόσθεσα δυο αγαπημένα μου λαχανικά, για τις πολύτιμες ουσίες τους και για χρώμα στο πιάτο, κάτι που μου φτιάχνει τη διάθεση και προετοιμάζει τον ουρανίσκο μου..

Να πώς το έκανα:
Μοσχαράκι γιουβέτσι με λαχανικά:
  • 1 κιλό μοσχαράκι κομμένο σε κομματάκια
  • 500γρ.κριθαράκι μέτριο
  • 2-3 ντομάτες ψιλοκομμένες
  • 1 κρεμμύδι ψιλοκομμένο
  • 4 καρότα σε ροδέλες
  • 4 πιπεριές πράσινες ψιλοκομμένες
  • 4 κ.σ .λάδι
  • αλάτι, πιπέρι, ρίγανη, πάπρικα γλυκιά
  • κρασι κόκκινο 1/2 ποτήρι
Σοτάρω στο λάδι το κρεμμύδι μου ίσα να ξανθύνει και προσθέτω το κρέας.
Το γυρνάω 2-3 φορές ίσα που να πάρει λίγο χρώμα και σβήνω με το κρασί.
Προσθέτω τα λαχανικά και τα μπαχαρικά και 1 ποτήρι βραστό νερό και καπακώνω για 45 λεπτά.
Ανοίγω, προσθέτω το κριθαράκι μου και μαγειρεύω για άλλα 15 λεπτά.
Στο τέλος προσθέτω 2-3 κουτ.ωμό ελαιόλαδο και αλάτι αν χρειάζεται!

Καλή όρεξη και καλή βδομάδα από αύριο!



6 σχόλια: