Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2012

Soft cookies με σοκολάτα γάλακτος..πανεύκολα..

Γιατί να μη γλυκαθούμε λίγο παραπάνω?

Το επιβάλλουν οι γιορτές που έρχονται, οι εποχές οι δύσκολες που όλοι βιώνουμε..
Ας κακομάθουμε και λίγο τον εαυτό μας, κάνοντας μια μικρή λιχουδιά που μπορούμε να δώσουμε στα παιδάκια αλλά στους μεγάλους..

Κλασσικά κούκις χωρίς αβγά, με πολύ λίγα υλικά, εύκολα ακόμα και για πρωτάρηδες στην κουζίνα...
Πειραματιστείτε με τα υλικά..
Βάλτε διαφορετικές σοκολάτες, ξηρούς καρπούς, αποξηραμένα φρούτα..

Εγώ έκανα την εξής εκδοχή:
1 κούπα ζάχαρη
60γρ.βιτάμ
Χτυπάμε να αφρατέψουν και προσθέτω
1 κούπα γάλα
ξύσμα πορτοκάλι
50γρ.ψιλοκομμένη σοκολάτα γάλακτος
1κ.γ.μπέικιν
2 κούπες αλέυρι
Παίρνω κουταλιές απ' το μίγμα και ρίχνω σε αντικολλητικό χαρτι
Ψήνω στους 170 για 30 λεπτά περίπου

Σερβίρω σε πιάτο με 2-3 κομματάκια σοκολάτα γάλακτος.
Φιλιά πολλά ..

14 σχόλια:

  1. Τι όμορφα που μας γλύκανες!!
    Το μόνο κακό είναι ότι αν αρχίσεις με αυτά, δεν σταματάς ποτέ στο ένα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα!όντως έλενα!όλα αυτά είναι εθιστικά!δεν πειράζει όμως που και που να ξεφεύγουμε λιγάκι!

      Διαγραφή
  2. Δείχνουν πολύ λαχταριστά Λίλα μου.Η κόρη μου τρελαίνεται για cookies,δε λείπουν ποτέ απο το σπίτι απ ότι κατάλαβες.Θα δοκιμάσω και τα δικά σου!!!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ελπίζω να της αρέσουν!τα παιδιά είναι δύσκολοι κριτές!φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  3. Πολύ λαχταριστά Λίλα μου!! Καταπληκτικά μπισκότα!!! Γεια στα χέρια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. απλά είναι, και μυρίζουν ωραία σοκολάτα πορτοκάλι!να τα κάνεις!φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  4. Αχ τι τις θέλω τις βόλτες στην γειτονιά, έτσι τρυφερούδια που τα βλέπω τα θέλω όλα! Μου αρέσει πολύ και η ιδέα της προσθήκης του πορτοκαλιού, brilliant! Φιλάκια Λίλα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και γω έρη μου νομίζω ότι τα θέλω όλα!θα έπρεπε να στέλνει η μια στην άλλη με delivery!xaxaxx!φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα και καλώς σε βρήκα!Πολύ μου αρέσει το blog σου και οι συνταγές σου. Ελπίζω να τα λέμε συχνά!!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και γω το ελπίζω!ήδη απολαμβάνω τη μπλογκοπαρέα, και έχω τόσα να μοιραστώ μαζί σας..

      Διαγραφή
  6. Φαίνονται πεντανόστιμα και πολύ λαχταριστά μπαίνουν στην λίστα μου!!!Καλή και γλυκιά ημέρα όπως μας γλύκανες κι εσύ με τα μπισκότα σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ ωραία φαίνονται και σίγουρα το πορτοκάλι θα μοσχομυρίζει! Όσο για τη σοκολάτα γάλακτος, εννοείται ότι τη λατρεύω! Όπως καταλαβαίνεις, δεν θα με χάλαγε να είχα όλο το ταψί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή